Nejčastější problémy firem

Firmy často řeší řadu problémů, které mají v mnoha případech společné kořeny. Mezi nejčastější problémy, s kterými se firmy musí potýkat, patří především:

  • přetíženost, vyčerpanost či vyhořelost majitelů a klíčových pracovníků firmy
  • nedostatečná motivace zaměstnanců
  • vysoká a častá fluktuace zaměstnanců
  • nízké prodejní výsledky obchodního týmu
  • bezvýsledný či neefektivní marketing

Pokud bychom tyto problémy chtěli rozebrat podrobněji, můžeme je rozdělit do čtyř hlavních skupin - řízení, plánování, finance a v neposlední řadě komunikace.

 

řízení

Nulová propagace a PR (public relation)
Chaos v organizaci práce lidí
Chaos v řízení porad
Nedostatečné znalosti a zkušenosti ve vedení lidí

finance

Nedostatečné finanční řízení firmy
Dlouhá doba splatnosti faktur dodavatelům
Problémy se splatností faktur od odběratelů
Špatné cash-flow
Nízká likvidita firmy
Snížená solventnost firmy

plánování

Chybné personální obsazení klíčových pozic ve firmě
Absence strategického řízení firmy
Nedostatečné plánování a controlling
Chybějící rozvoj a inovace firmy, produktů, služeb

komunikace

Nízký důraz na rozvoj pracovníků
Nejednotnost a špatné vztahy mezi zaměstnanci
Atmosféra strachu ve firmě
Nízká komunikační úroveň uvnitř firmy
Komunikační šumy, zmatky apod.

Existuje nespočet dalších problémů, které jsme u našich zákazníků řešili, výše uvedené jsou nejčastější problémy. Špatná zpráva je, že všechny z výše uvedených bodů Vás tak či onak vždy v jistém smyslu slova stojí určitou ztrátu. Dobrá zpráva je, že Vám umíme pomoci k produktivnímu řešení daných problémů. Dejte nám šanci a s důvěrou se na nás obraťte. Volejte 603 995 052, nebo nám napište.

Spoluprácí s námi získáte

Garance

Získáte pět unikátních garancí které běžně poskytujeme.
Jednou z nich je i to, že pokud s námi nejste spokojeni, tak nám nemusíte platit.

Pevný řád

Věříme v pevně nastavený řád, který pokud budeme společně dodržovat, dokáže Vaši firmu stabilizovat. Aktivně pracujeme přímo ve Vaší firmě.


Klid a čas

Předem nastavený plán Vám dovolí soustředit se pouze na priority. Navíc spoustu nepříjemných nebo časově náročných záležitostí vyřešíme za Vás přímo ve firmě.

Jak spolupráce probíhá?

Také my dodržujeme jasná pravidla. Proto Vám můžeme přesně ukázat, jak naše spolupráce s firmami probíhá.

Máte zájem o schůzku?

Kontaktujte nás a nezávazně probereme možnosti spolupráce.

Dáme vaší firmě pevný řád

Již mnoho let pomáháme malým a středním firmám, jak v období překonání firemní krize, tak v nastartování růstu. Pojďme spolupracovat na Vaší firmě!

Restart firmy

Potřebuje Váš business znovu nastartovat? Vypracujeme Vám podrobný plán a pomůžeme s jeho zabudováním do firmy a jejího denního chodu.

Upgrade firmy

Víte, že je na tom Vaše firma dobře, ale zároveň tušíte, že má stále ještě nevyužitý potenciál? Ukážeme Vám reálný obraz Vaší společnosti a najdeme příležitosti k růstu.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Chci si sjednat schůzku