jsme JIP pro firmy

Dáme vaší firmě pevný řád a jasný směr

Jsme Jednotka Intenzivní Péče pro firmy (zkráceně JIP pro firmy). Sdružujeme profesionály z různých oborů v oblasti obchodu a podnikání. Každý člen JIP týmu je výrazná osobnost s řadou zkušeností. Naše know-how vychází z mnohaleté praxe, neustálého vzdělávání a charakterových rysů každého z nás. S našimi klienty pracujeme na jejich podnikání tak, jako by bylo naše vlastní, právě proto se na nás mohou naši klienti spolehnout.

Za svou činnost a rozhodování neseme plnou zodpovědnost a díky tomu můžeme jako jediní na trhu poskytnout všem klientům GARANCI RISK FREE.  V praxi to znamená, že si předem určujeme jasné a měřitelné cíle – pokud jich nedosáhneme nebo s jejich plněním nejste spokojeni, tak nám NIC NEPLATÍTE!

Klademe důraz na charakter a etiku. Mezi naše základní hodnoty patří poctivost, pracovitost, píle, praxe a věcné znalosti. Díky tomu Vám můžeme být spolehlivým partnerem ve vašem podnikání.


Naše hodnoty

charakter

etika a poctivost

praxe

věcné znalosti

pracovitost

100% nasazení a píle

Bezpečí

důvěra, právní ochrana

Náš tým

Jiří Jemelka

ING. BC. JIŘÍ JEMELKA, MBA

CEO
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA

Zakladatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., který se z pozice obchodníka ve vzdělávací společnosti postupně propracoval až na samostatného firemního konzultanta a lektora. Postupně se díky mnoha projektům naučil i další dovednosti nezbytné k interim managementu firmy či k dočasnému krizovému řízení podniku.

Vzhledem k výsledkům a referencím se jeho činnost postupně rozšířila na mnoho dalších oblastí jako jsou tréninky manažerských a obchodních dovedností, personální audit, strategické řízení firmy apod. Logickým vyústěním tohoto procesu bylo založení společnosti J.I.P. Jiří aktuálně pracuje jako výkonný ředitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., předseda představenstva společnosti FRIGOMONT a.s. a ředitel společnosti OK DESIGN s.r.o.

Zároveň působí jako exekutivní poradce v několika českých firmách, odborník na řízení firem, prodej a leadership, expert na koučování a formování podnikatelů, manažerů a obchodníků, řečník na odborných konferencích zaměřených na podnikatelské problémy a výzvy. Má neobyčejnou schopnost pracovat na více často velmi komplikovaných projektech, využívá synergii týmové práce, je nepoučitelný v otázce důvěry lidem, neboť je přesvědčen, že pouze s lidmi (schopnými, na správných místech, motivovanými a dobře vedenými) dokáží firmy nejen přežít, ale především dlouhodobě prosperovat.

Silná orientace na lidi i na výsledky, stejně jako zejména obchodní, ekonomické a obecně podnikatelské cítění z něj dělá lídra, který ví, co chce a v mnoha případech svých cílů úspěšně dosahuje. Dokáže lidi vést a inspirovat k tomu, aby měli chuť růst a zlepšovat se. Velmi silnou stránkou je také jeho stálá ochota se stále učit a zlepšovat, čímž jde ostatním lidem příkladem (někdy tím jde i na nervy).

"Mnozí lidé dnes věří, že měřítkem úspěchu člověka je velikost jeho auta, domu či bankovního účtu. Jiří naopak sleduje hodnoty jako jsou víra, rodina a přátelství. To, že se stal manželem a tátou považuje za své nejlepší události života, protože ho to donutilo stát se lepším člověkem, lepším, než byl dříve. Chce-li být člověk dobrý manžel a dobrý otec, musí neustále růst a vnitřně sílit. Být dobrý otec a dobrý manžel přináší požehnání nejen rodině, ale i člověku samotnému."

ARNOŠT ČÁP

interim manager, leadership

VÍCE INFORMACÍ

Arnošt Čáp

Zkušený manažer s více jak 15letou manažerskou praxí a dalšími 10 lety praxe na pozici obchodníka či pracovníka provozu. V minulosti působil také jako obchodní ředitel a člen dozorčí rady přední české společnosti působící v automobilovém průmyslu. Jeho dlouholetá praxe a orientace v automobilovém průmyslu spolu se zkušenostmi s restrukturalizací a krizovým řízením z něj činí klíčového člověka J.I.P. pro firmy s.r.o, díky čemuž se velmi brzy stal ředitelem pobočky v Praze.

Arnošt se specializuje především na:

  • interní analýzu firem s cílem zvýšení produktivity a tržeb
  • řízení obchodních týmů
  • mystery shopping
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • vedení lidí a  jejich motivaci
  • koučink obchodník zástupců

Jeho pragmatické myšlení, silné organizační schopnosti, odolnost vůči stresu spolu se smyslem pro pořádek, důsledností a zdravým selským rozumem mu umožňují pracovat na řadě projektů včetně interim managementu a externím řízením obchodních týmů v několika firmách.

Má silné technické „cítění“. Arnošt dokáže zároveň velmi citlivě vnímat rovnováhu mezi orientací na lidi a na výsledky. Díky tomu vede firmy a týmy klientů k maximální produktivitě. Mezi jeho koníčky patří sport, kynologie, cestování, automobilismus a filmy.

PHDR. EVA STRMISKOVÁ

personální audit, firemní kultura
VÍCE INFORMACÍ

PHDR. EVA STRMISKOVÁ

Eva má dlouholeté zkušenosti z rozmanitých oborů včetně praxe v zahraničí. Díky tomu získala nadhled a schopnost vnímat souvislosti. Její analytické myšlení a nezaujatý pohled klientům často přináší nová neotřelá a fuknční řešení. Ve společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o. zastává pozici ředitelky pobočky v Brně. Mezi hlavní specializace Evy patří:

  • analýza firem s cílem zvýšení produktivity a tržeb
  • personální audit
  • poradenství v oborech obchod a management
  • obchodní dovednosti
  • manažerské dovednosti
  • komunikační dovednosti

Díky působení v zahraničí Eva zvládá plynulou komunikaci v anglickém a francouzském jazyce. Dlouhodobě se věnuje lektorství, marketingu a obchodu firem. Silná orientace na lidi a hluboké znalosti psychologie jí umožňují pronikat do podstaty vztahových problémů na pracovišti i v obchodních vztazích.

Eva je dobrou motivátorkou, stejně tak, jako moderátorkou. Kromě vynikajících komunikačních a organizačních dovedností Eva umně zvládá práci ve stresových situacích a má týmového ducha. Mezi její záliby patří psychologie, problematika HR, sport, huby, filmy, cestování a poznávání nových věcí

JIŘÍ ŠŤÁVA

interim manager, řízení obchodních týmů
VÍCE INFORMACÍ

JIŘÍ ŠŤÁVA

Jiří od roku 1996 pracoval jako vedoucí obchodního týmu a významně se podílel na budování firmy. V rámci své pracovní pozice školil personál v oblasti obchodních dovedností, zabýval se obchodem a tvorbou marketingových kampaní pro koncové zákazníky a v neposlední řadě budoval prodejní týmy napříč celou republikou. Od roku 2000 asistoval při budování firmy na zelené louce a prošel různými pracovními pozicemi, od vedoucího výroby, přes projektového manažera, obchodního ředitele až po výkonného ředitele.

Má bohaté zkušenosti s vyjedáváním se zákazníky, zaměstnanci i zástupci státní správy. Absolvoval celou řadu vstupních i průběžných auditů zahraničních zákazníků ve výrobní firmě v České republice.

Jiří se specializuje především na:

  • interní analýzu firem s cílem zvýšit produktivitu a tržby
  • řízení obchodních týmů
  • mystery shopping
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • vedení lidí
  • motivaci a koučink obchodních zástupců
  • interim management
  • krizový management

Jako firemní konzultant, interim nebo krizový manažer dokáže porozumět systému a stylu práce klientů. Jeho nejsilnější stránkou je stálý focus na zvyšování výkonu klientovy firmy. Díky svým zkušenostem dokáže vytipovat oblasti s největším potenciálem pro zlepšení. Ve firmách asistuje při zavádění potřebných změn a dbá na jejich dodržování. Veškeré své připomínky a změny aplikuje vždy s pozitivním přístupem, otevřeností a důvěrou v týmovou práci.

Mezi jeho koníčky patří sport a zájem o aktuální dění. Ze sportů dává nejvíce přednost tenisu, badmintonu a lyžování, dvacet let také aktivně hrál basketbal. Aktivně se zajímá o témata z oblasti marketingu, vedení lidí a osobního rozvoje. Když se chce odreagovat sáhne po knize z období druhé světové války. Kromě toho rád cestuje a poznává vše nové. Pokud mu to čas dovolí rád vyráží do kina, divadla, na dobrý muzikál či s přáteli na pivo a dobré jídlo, kde bouřlivě diskutuje o aktuálním dění. Nezapomíná ani na rodinu a nejraději si užívá společné chvíle u vaření s dcerou.

David Kratochvíl

DAVID KRATOCHVÍL

interim manager, konzultace
VÍCE INFORMACÍ

David Kratochvíl

David je zkušeným manažerem s více než 18letou praxí. Má za sebou řadu úspěchů jako obchodník. V nedávné době působil jako CEO nebo ředitel obchodu a marketingu v několika úspěšných firmách. V rámci jednotlivých pozic byl zodpovědný za řízení a rozvoj aktivit v oblasti prodeje marketingu zboží a služeb.

David se specializuje na:

  • konzultace
  • koučink a poradenství v oblasti obchodu a marketingu
  • interní analýzy firmy s cílem zvýšení produktivity, efektivity a zisku
  • projektový management
  • vedení obchodních týmů
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • interim management

Díky pracovním pozicím, které zastával, má bohaté zkušenosti s rozvojem, vedením a obsazováním obchodních týmů, tvorbou marketingových strategií, implementací CRM a channel marketingem. V oblasti marketingu se věnoval projektům z oblasti re-brandingu, produktového managementu či e-commerce. Své znalosti dokáže spojit s potřebami aktuálního prostředí a využít tak dostupný potenciál na maximum.

Má velmi dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti. Hovoří plynně anglicky a velmi obstojně se domluví i rusky a německy. Jeho silnými stránkami jsou schopnost týmové spolupráce, pozitivní myšlení, zodpovědnost a cit pro lidi. V současné době se věnuje sebevzdělání v oblasti koučinku a jeho využití pro zvýšení výkonnosti a odpovědnosti v řízení firem. Rád sportuje a svůj volný čas věnuje naplno své rodině.

Pavlína Langerová

BC. PAVLÍNA LANGEROVÁ

osobní koučink, lektor
VÍCE INFORMACÍ

Bc. Pavlína Langerová

Pavlína působila na několika manažerských a obchodních funkcích. Své dlouholeté zkušenosti v lektorské činnosti uplatňuje v organizování kurzů pro rozvoj lidského potenciálu a poradenství. Má také bohaté zkušenosti v marketingu a výstavnictví. Pavlína také externě přednáší na několika vysokých školách.

Specializuje se především na:

  • osobnostní a týmový koučink
  • výstavnictví
  • poradenství v oblasti obchodu a marketingu
  • business etika
  • vedení obchodních týmů
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • time management
  • leadership
  • nastavení a vedení hodnotících pohovorů
  • rétorika
  • stress management
  • work life balance
  • řešení konfliktů

Jako specialistka v oboru trh a obchod dokáže předávat nejen obecné poznatky, ale především je převést do konkrétního prostředí dané firmy. V rámci vzdělávacích projektů tvoří spolu s účastníky plány, které jsou poté využity v praxi. Marketing a PR vystudovala na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů v Praze.

Je držitelkou certifikátu Externí mezinárodní kouč. Mezi její koníčky patří cestování, příroda a aktivní jeskynní potápění, které ji učí pokoře a respektu.

Luboš Flek

ING. LUBOŠ FLEK

provozní řízení, konzultace
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Luboš Flek

Luboš má více než 20leté zkušenosti s managementem nadnárodní společnosti působící v segmentu ultra fresh potravin. Stál u jejího zrodu, dynamického a expanzivního růstu a také následně u její transformace na nadnárodní společnost.

Specializuje se především na:

  • poradenskou a konzultační činnost v oblasti finančního a provozního řízení společnosti
  • logistiku společností
  • krizový management
  • analýzu a řízení akvizic včetně transformací společností
  • projektový management
  • audity a optimalizace interních procesů
  • aktivity směřující do oblastí snižování nákladů a zvyšování efektivních výsledků hospodaření společnosti
  • vedení a motivaci lidí

Prošel si mnoha pracovními pozicemi přes IT manažera, ředitele IT a logistiky až po provozního ředitele celé společnosti. Při budování nových poboček a dceřiných společnsotí v počátcích zodpovídal za kompletní systémové a procesní nastavení, následně jako krizový manažer zodpovídal za ekonomicko provozní fungování akvizovaných společností. Samotnou kapitolou bylo budování logistických projektů a center v oblasti retailu ČR a SK. Tyto projekty realizoval od prvotní kalkulace, vyjednání podmínek, podepsání smluv až po vlastní realizaci celého logistického centra.

Jako konzultant a krizový manažer maximálně využívá svých letitých zkušeností. I u složitých případů se snaží najít co nejjednodušší, ale přitom efektivní řešení. Luboš má smysl pro detail, je precizní a zodpovědný. Je tátou tří dětí a ctí pravidlo, že rodina je základ života. Proto se snaží trávit co nejvíce času s rodinou, kromě toho také rád cestuje a rekreačně se věnuje řadě sportů.

ING. JIŘÍ MAŇÁSEK

online marketing, tvorba webů
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Jiří Maňásek

Jiří se již na vysoké škole zaměřil na online marketing, který byl v té době ještě v plenkách. Hned po škole založil agenturu se specializací na tvorbu webů a online marketing. Letos slaví 10 let od vzniku a zaměstnává kolem 20 lidí.

Jiří se specializuje na:

  • SEO
  • správu sociálních sítí
  • tvorbu www a e-shopů
  • zbožové srovnávače
  • PPC
  • virtuální realitu
  • 3D modelování
  • grafické práce
  • tvorbu online strategií

Vytvořil kolem sebe tým schopných, specializovaných lidí a pokrývají veškeré portfolio služeb v online marketingu, tvoření webů či e-shopů. V posledním roce se zaměřují na virtuální a rozšířenou realitu.

Jiří je nadšený do své práce a nebojí se nových výzev. Je vášnivým fotbalisotu a má rád dobrou whisky.

Martin Gažar

MGR. MARTIN GAŽAR

projektový management, statistické metody
VÍCE INFORMACÍ

Mgr. Martin Gažar

Martin má více než 10letou praxi v řízení menších i větších pracovních týmů ve výrobě i službách. Působil v řadě podniků v elektrotechnickém, leteckém a zbrojním průmyslu, na vedoucí pozici v procesním řízení výroby a později jako ředitel v oblasti konzultačních služeb.

Specializuje se na:

  • lean metody
  • six sigma
  • statistické metody řízení
  • projektový management
  • prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • interim management
  • krizový management

Jeho zkušenosti a znalosti využívá především pro rozjezd nových podnikatelských záměrů, restrukturalizaci podniku či krizové řízení.

Martin má silné technické a analytické myšlení se silnou orientací na výsledek. Ve volnu se věnuje především rodině. Mezi jeho záliby patří cestování, auta a vše s nimi spojené.

ING. DUŠAN LAPČÍK

obchodní strategie firmy, IS
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Dušan Lapčík

Senior konzultant společnosti J.I.P pro firmy s.r.o. má téměř 20leté zkušenosti zejména z firem zaměřených na IT a IS. Dušan je zkušený manažer a obchodník. Své znalosti a zkušenosti využívá s nadhledem a pohodou, které přenáší i do práce na projektech. V minulosti zastával funkce obchodního ředitele, člena představenstev či dozorčí rady v několika firmách.

Specializuje se především na:

  • obchodní strategie firmy
  • práci s obchodními zástupci
  • vedení obchodních týmů
  • poradenství v oborech obchod a management
  • obchodní dovednosti
  • manžerské dovednosti
  • komunikační dovednosti

Dušan se umí nadchnout pro věc a do projektů se zapojuje s pozitivním přístupem. Dlouholetou praxí si osvojil řídící schopnosti, své odborné vzdělání prohluboval působením v různých typech týmů na různých pracovních pozicích. Má výborné komunikační schopnosti, je týmovým hráčem.

Klienti na Dušanovi oceňují nejvíce jeho manažerské znalosti ve vedení týmů. Je nadšeným sportovcem, který ví, co je to vytrvalost, jak je důležitý trénink a správné vedení. Jeho dlouholeté zkušenosti, nadšení a systematická práce se svěřeným týmem přináší kýžený výsledek pro klienta a zároveň radost a uspokojení z dobře odvedené práce pro členy týmu.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Chci si sjednat schůzku