jsme JIP pro firmy

Dáme vaší firmě pevný řád a jasný směr

Jsme Jednotka Intenzivní Péče pro firmy (zkráceně JIP pro firmy). Sdružujeme profesionály z různých oborů v oblasti obchodu a podnikání. Každý člen JIP týmu je výrazná osobnost s řadou zkušeností. Naše know-how vychází z mnohaleté praxe, neustálého vzdělávání a charakterových rysů každého z nás. S našimi klienty pracujeme na jejich podnikání tak, jako by bylo naše vlastní, právě proto se na nás mohou naši klienti spolehnout.

Za svou činnost a rozhodování neseme plnou zodpovědnost a díky tomu můžeme jako jediní na trhu poskytnout všem klientům GARANCI RISK FREE.  V praxi to znamená, že si předem určujeme jasné a měřitelné cíle – pokud jich nedosáhneme nebo s jejich plněním nejste spokojeni, tak nám NIC NEPLATÍTE!

Klademe důraz na charakter a etiku. Mezi naše základní hodnoty patří poctivost, pracovitost, píle, praxe a věcné znalosti. Díky tomu Vám můžeme být spolehlivým partnerem ve vašem podnikání.


Naše hodnoty

charakter

etika a poctivost

praxe

věcné znalosti

pracovitost

100% nasazení a píle

Bezpečí

důvěra, právní ochrana

Náš tým

Jiří Jemelka

ING. BC. JIŘÍ JEMELKA, MBA

CEO
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA

Zakladatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., který se z pozice obchodníka ve vzdělávací společnosti postupně propracoval až na samostatného firemního konzultanta a lektora. Postupně se díky mnoha projektům naučil i další dovednosti nezbytné k interim managementu firmy či k dočasnému krizovému řízení podniku.

Vzhledem k výsledkům a referencím se jeho činnost postupně rozšířila na mnoho dalších oblastí jako jsou tréninky manažerských a obchodních dovedností, personální audit, strategické řízení firmy apod. Logickým vyústěním tohoto procesu bylo založení společnosti J.I.P. Jiří aktuálně pracuje jako výkonný ředitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., předseda představenstva společnosti FRIGOMONT a.s. a ředitel společnosti OK DESIGN s.r.o.

Zároveň působí jako exekutivní poradce v několika českých firmách, odborník na řízení firem, prodej a leadership, expert na koučování a formování podnikatelů, manažerů a obchodníků, řečník na odborných konferencích zaměřených na podnikatelské problémy a výzvy. Má neobyčejnou schopnost pracovat na více často velmi komplikovaných projektech, využívá synergii týmové práce, je nepoučitelný v otázce důvěry lidem, neboť je přesvědčen, že pouze s lidmi (schopnými, na správných místech, motivovanými a dobře vedenými) dokáží firmy nejen přežít, ale především dlouhodobě prosperovat.

Silná orientace na lidi i na výsledky, stejně jako zejména obchodní, ekonomické a obecně podnikatelské cítění z něj dělá lídra, který ví, co chce a v mnoha případech svých cílů úspěšně dosahuje. Dokáže lidi vést a inspirovat k tomu, aby měli chuť růst a zlepšovat se. Velmi silnou stránkou je také jeho stálá ochota se stále učit a zlepšovat, čímž jde ostatním lidem příkladem (někdy tím jde i na nervy).

"Mnozí lidé dnes věří, že měřítkem úspěchu člověka je velikost jeho auta, domu či bankovního účtu. Jiří naopak sleduje hodnoty jako jsou víra, rodina a přátelství. To, že se stal manželem a tátou považuje za své nejlepší události života, protože ho to donutilo stát se lepším člověkem, lepším, než byl dříve. Chce-li být člověk dobrý manžel a dobrý otec, musí neustále růst a vnitřně sílit. Být dobrý otec a dobrý manžel přináší požehnání nejen rodině, ale i člověku samotnému."

ARNOŠT ČÁP

interim manager, leadership

VÍCE INFORMACÍ

Arnošt Čáp

Zkušený manažer s více jak 15letou manažerskou praxí a dalšími 10 lety praxe na pozici obchodníka či pracovníka provozu. V minulosti působil také jako obchodní ředitel a člen dozorčí rady přední české společnosti působící v automobilovém průmyslu. Jeho dlouholetá praxe a orientace v automobilovém průmyslu spolu se zkušenostmi s restrukturalizací a krizovým řízením z něj činí klíčového člověka J.I.P. pro firmy s.r.o, díky čemuž se velmi brzy stal ředitelem pobočky v Praze.

Arnošt se specializuje především na:

  • interní analýzu firem s cílem zvýšení produktivity a tržeb
  • řízení obchodních týmů
  • mystery shopping
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • vedení lidí a  jejich motivaci
  • koučink obchodník zástupců

Jeho pragmatické myšlení, silné organizační schopnosti, odolnost vůči stresu spolu se smyslem pro pořádek, důsledností a zdravým selským rozumem mu umožňují pracovat na řadě projektů včetně interim managementu a externím řízením obchodních týmů v několika firmách.

Má silné technické „cítění“. Arnošt dokáže zároveň velmi citlivě vnímat rovnováhu mezi orientací na lidi a na výsledky. Díky tomu vede firmy a týmy klientů k maximální produktivitě. Mezi jeho koníčky patří sport, kynologie, cestování, automobilismus a filmy.

PHDR. EVA STRMISKOVÁ

personální audit, firemní kultura
VÍCE INFORMACÍ

PHDR. EVA STRMISKOVÁ

Eva má dlouholeté zkušenosti z rozmanitých oborů včetně praxe v zahraničí. Díky tomu získala nadhled a schopnost vnímat souvislosti. Její analytické myšlení a nezaujatý pohled klientům často přináší nová neotřelá a fuknční řešení. Ve společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o. zastává pozici ředitelky pobočky v Brně. Mezi hlavní specializace Evy patří:

  • analýza firem s cílem zvýšení produktivity a tržeb
  • personální audit
  • poradenství v oborech obchod a management
  • obchodní dovednosti
  • manažerské dovednosti
  • komunikační dovednosti

Díky působení v zahraničí Eva zvládá plynulou komunikaci v anglickém a francouzském jazyce. Dlouhodobě se věnuje lektorství, marketingu a obchodu firem. Silná orientace na lidi a hluboké znalosti psychologie jí umožňují pronikat do podstaty vztahových problémů na pracovišti i v obchodních vztazích.

Eva je dobrou motivátorkou, stejně tak, jako moderátorkou. Kromě vynikajících komunikačních a organizačních dovedností Eva umně zvládá práci ve stresových situacích a má týmového ducha. Mezi její záliby patří psychologie, problematika HR, sport, huby, filmy, cestování a poznávání nových věcí

JIŘÍ ŠŤÁVA

interim manager, řízení obchodních týmů
VÍCE INFORMACÍ

JIŘÍ ŠŤÁVA

Jiří od roku 1996 pracoval jako vedoucí obchodního týmu a významně se podílel na budování firmy v oblasti maloobchodu . V rámci své pracovní pozice školil personál v oblasti obchodních dovedností, zabýval se obchodem a tvorbou marketingových kampaní pro koncové zákazníky a v neposlední řadě budoval prodejní týmy napříč celou republikou. Od roku 2000 se podílel na budování rodinné firmy na zelené louce, prošel různými pracovními pozicemi, od vedoucího výroby, přes projektového manažera, obchodního ředitele až po výkonného ředitele a jednatele společnosti.

Má bohaté zkušenosti s vyjednáváním se zákazníky, zaměstnanci i zástupci státní správy. Absolvoval celou řadu vstupních i průběžných auditů zahraničních zákazníků ve výrobní firmě v České republice. (např. Siemens, Rolls Royce, ABB, Samsung, Total apod. …)

Jiří se specializuje především na:

  • interní analýzu firem s cílem zvýšit produktivitu a tržby
  • řízení a rozvoj obchodních týmů
  • konzultace pro majitele rodinných firem
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • vedení lidí a firem
  • motivaci a koučink obchodních zástupců
  • interim management
  • krizový management

Jako firemní konzultant, interim nebo krizový manažer dokáže porozumět systému a stylu práce klientů. Jeho nejsilnější stránkou je stálý focus na zvyšování výkonu klientovy firmy. Díky svým zkušenostem dokáže vytipovat oblasti s největším potenciálem pro zlepšení. Ve firmách asistuje při zavádění potřebných změn a dbá na jejich dodržování. Veškeré své připomínky a změny aplikuje vždy s pozitivním přístupem, otevřeností a důvěrou v týmovou práci.

Mezi jeho koníčky patří sport a zájem o aktuální dění. Ze sportů dává přednost tenisu, badmintonu a lyžování. Dvacet let hrál basketbal. Aktivně se zajímá o témata z oblasti marketingu, vedení lidí a osobního rozvoje. Když se chce odreagovat často sáhne po knize z období druhé světové války. Rád cestuje a poznává vše nové. Pokud mu to čas dovolí vyrazí do kina, divadla, na dobrý muzikál. Potěší ho setkání a přáteli u piva a dobrého jídla, kde bouřlivě diskutuje o aktuálním dění. Nezapomíná ani na rodinu a nejraději si užívá společné chvíle u vaření s dcerou.

David Kratochvíl

DAVID KRATOCHVÍL

interim manager, konzultace
VÍCE INFORMACÍ

David Kratochvíl

David je zkušeným manažerem s více než 18letou praxí. Má za sebou řadu úspěchů jako obchodník. V nedávné době působil jako CEO nebo ředitel obchodu a marketingu v několika úspěšných firmách. V rámci jednotlivých pozic byl zodpovědný za řízení a rozvoj aktivit v oblasti prodeje marketingu zboží a služeb.

David se specializuje na:

  • konzultace
  • koučink a poradenství v oblasti obchodu a marketingu
  • interní analýzy firmy s cílem zvýšení produktivity, efektivity a zisku
  • projektový management
  • vedení obchodních týmů
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • interim management

Díky pracovním pozicím, které zastával, má bohaté zkušenosti s rozvojem, vedením a obsazováním obchodních týmů, tvorbou marketingových strategií, implementací CRM a channel marketingem. V oblasti marketingu se věnoval projektům z oblasti re-brandingu, produktového managementu či e-commerce. Své znalosti dokáže spojit s potřebami aktuálního prostředí a využít tak dostupný potenciál na maximum.

Má velmi dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti. Hovoří plynně anglicky a velmi obstojně se domluví i rusky a německy. Jeho silnými stránkami jsou schopnost týmové spolupráce, pozitivní myšlení, zodpovědnost a cit pro lidi. V současné době se věnuje sebevzdělání v oblasti koučinku a jeho využití pro zvýšení výkonnosti a odpovědnosti v řízení firem. Rád sportuje a svůj volný čas věnuje naplno své rodině.

Pavlína Langerová

BC. PAVLÍNA LANGEROVÁ

osobní koučink, lektor
VÍCE INFORMACÍ

Bc. Pavlína Langerová

Pavlína působila na několika manažerských a obchodních funkcích. Své dlouholeté zkušenosti v lektorské činnosti uplatňuje v organizování kurzů pro rozvoj lidského potenciálu a poradenství. Má také bohaté zkušenosti v marketingu a výstavnictví. Pavlína také externě přednáší na několika vysokých školách.

Specializuje se především na:

  • marketing a marketingové poradenství
  • osobnostní a týmový koučink
  • výstavnictví
  • poradenství v oblasti obchodu a marketingu
  • business etika
  • vedení obchodních týmů
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • time management
  • leadership
  • nastavení a vedení hodnotících pohovorů
  • rétorika
  • stress management
  • work life balance
  • řešení konfliktů

Jako specialistka v oboru trh a obchod dokáže předávat nejen obecné poznatky, ale především je převést do konkrétního prostředí dané firmy. V rámci vzdělávacích projektů tvoří spolu s účastníky plány, které jsou poté využity v praxi. Marketing a PR vystudovala na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů v Praze.

Je držitelkou certifikátu Externí mezinárodní kouč. Mezi její koníčky patří cestování, příroda a aktivní jeskynní potápění, které ji učí pokoře a respektu.

Jiří Heřman

JIŘÍ HEŘMAN

interim manažer a konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Jiří Heřman

Jiří je zkušeným obchodníkem a manažerem s více jak 20-ti letou praxí. Během let se vypracoval z obchodníka na manažera velké české společnosti, kde nepřímo vedl více než 100 podřízených. Měl zodpovědnost za výsledky obchodníků telesales, obchodní sítě i VIP klientely na Moravě.

Specializuje se především na:

  • nastavení a dodržování procesů
  • optimalici nákladů
  • krizové řízení
  • manažerské poradenství
  • řízení a rozvoj obchodních týmů
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • vedení lidí
  • interim management

Čas mimo práci tráví s rodinou, přáteli a rekreačním sportováním, případně s knihou. Aktuálně jsou jeho velkým koníčkem výlety na motorce.

Petr Motyčka

Bc. Petr Motyčka

provozní řízení, konzultace
VÍCE INFORMACÍ

Bc. Petr Motyčka

Petr má více než 15 leté zkušenosti s vedením firem ve výrobním sektoru. Pracoval jako výrobní a výkonný ředitel firmy vyrábějící stavební materiály. Má zkušenosti z náběhem nových výrobních provozů. Dokáže zavádět nové systémy a zajistit jejich dodržování. Až do nedávna sbíral zkušenosti praxí, které doplnil studiem psychologie.

Relaxuje při sportu. Má rád hokej, jízdu na kole, kolečkových bruslích. Vyzkoušel i Dračí lodě. Věnuje se osobnímu rozvoji. Rád zajde do kina i do divadla.

MICHAL KOSTRBA

MICHAL KOSTRBA

interim management
VÍCE INFORMACÍ

MICHAL KOSTRBA

Manažer a obchodník s mnohaletou manažerskou praxí v nadnárodních i ryze českých výrobních společnostech se specializací na mezinárodní obchod. V minulosti působil jako obchodní ředitel a člen představenstva přední české společnosti působící v chemickém průmyslu. Má bohaté zkušenosti s vyjednáváním se zákazníky a řízením obchodních aktivit na všech světových kontinentech. Hovoří plynně anglicky a francouzsky.

Michal se specializuje především na:

  • interní analýzu firem
  • mezinárodní obchod
  • manažerské dovednosti
  • krizový a interim management
  • strategické plánování
  • firemní procesy

Jeho analytické myšlení, dlouhodobé zkušenosti z mezinárdního prostředí, organizační schopnosti, systematické myšlení, důslednost a koncepčnost mu umožňují pracovat na řadě projektů v oblasti interim managementu nebo mezinárodního obchodu.

Michal prošel celou řadou tréninků v oblasti managementu, mezinárodního obchodu nebo prezentačních a komunikačních dovedností. Má silné analytické schopnosti, dokáže jasně definovat cíle a cestu k dosažení požadovaných výsledků. Mezi jeho koníčky patří sebevzdělávání, sport a cestování.

451276641565stz

Interim manažer

VÍCE INFORMACÍ

Jiří Stichauer

Interim manažer
VÍCE INFORMACÍ

Jiří Stichauer

Jiří od roku 1994 pracoval na manažerských pozicích v oblasti marketingu v nadnárodních firmách Coca-Cola a General Motors. Odpovídal za veškeré reklamní,a sponzorské activity těchto firem nejen v ČR, ale i ve Střední Evropě. Dlouhá léta žil v Asii, kde pomáhal českým firmám s podnikáním. Pracoval jako krizový manažer v oblasti sklářství.

Jiří se specializuje především na:

  • snižování nadbytečných firemních nákladů
  • zvyšování efektivity výrobních procesů
  • řízení a rozvoj obchodních týmů
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • vedení lidí a firem
  • motivaci a koučink obchodních zástupců
  • interim management
  • krizový management

Jako firemní konzultant, interim nebo krizový manažer dokáže porozumět systému a stylu práce klientů. Jeho nejsilnější stránkou je stálý focus na zvyšování výkonu klientovy firmy. Díky svým obchodním zkušenostem dokáže vyhledávat nové obchodní příležitosti a motivovat odpovědné zaměstnance k aktivní práci s firemními zákazníky. Ve firmách asistuje při zavádění potřebných změn a dbá na jejich dodržování.

Mezi jeho koníčky patří sporty a zájem o asijskou kulturu. Ze sportů dává přednost, cyklistice, raftingu a vysokohorské turistice. Dlouho hrál lední hokej. Když se chce odreagovat často sáhne po literatuře faktu. Rád cestuje. Procestoval téměř všechny asijské země, mluví plynně čínsky, kde take žil a pracoval. Také žil několik let na Filipínách.

Michal Porubský

key account management, obchodník
VÍCE INFORMACÍ

Michal Porubský

Po ukončení studia na SPŠ ve Zlíně šel Michal studovat do Brna na Fakultu Stavební VUT, kde si zvolil po 2 letech obor Management ve stavebnictví, jelikož management jej přitahoval více než samotné projekty a stavebnictví. V daném oboru prošel několik zajímavých předmětů, např. oceňování staveb, rozpočtování nebo ekonomická efektivnost ve stavebnictví. Na toto (a podobné téma) udělal jak bakalářskou práci, tak i diplomovou. Během studií chodil také na brigády do stavebních firem zabývajících se sportovními stavbami, revitalizací staveb i pozemními stavbami.

Po škole nastoupil do malé rodinné stavební firmy, kde působil necelé 2 roky a kde bylo jeho náplní práce celé spektrum činností od manuální práce na stavbách, přes nákup materiálu, až po tvorbu cenových nabídek a občas i vedení a řízení staveb. Vzhledem k jeho podnikatelskému myšlení a přístupu se záhy dostal až do společnosti J.I.P. pro firmy, kde působí na pozici key account manažer, resp. obchodník.

Jako firemní konzultant, interim nebo krizový manažer dokáže porozumět systému a stylu práce klientů. Jeho nejsilnější stránkou je stálý focus na zvyšování výkonu klientovy firmy. Díky svým obchodním zkušenostem dokáže vyhledávat nové obchodní příležitosti a motivovat odpovědné zaměstnance k aktivní práci s firemními zákazníky. Ve firmách asistuje při zavádění potřebných změn a dbá na jejich dodržování.

Od svých 18 let je s přítelkyní Dominikou, se kterou tráví spoustu volného času. Má rád zimu i léto a s tím spojené koníčky: sport (fotbal, tenis, volejbal, ping pong, snowboard, hokej), příroda, myslivost, cestování (hory, moře), motorismus, podnikání.

Ing. Luboš Florián

INTERIM MANAGEMENT, konzultace
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Luboš Florián

Luboš nabízí více jak 20leté zkušenosti s managementem v oblasti finančního a výrobního sektoru. V minulosti zakládal a z pozice ředitele úspěšně řídil leasingovou společnost patřící do rodiny jedné z největších bank v ČR. Následně zakládal a řídil venture-kapitálovou společnost, kde získal jak zkušenosti s kapitálovými investicemi, tak ale i s praktickým výkonným řízením obchodních a výrobních společností. V roli projekt manažera a CEO byl mimo jiné zodpovědný za restrukturalizaci a krizové řízení dvou výrobních firem, jedna z oblasti automotive.

Luboš se specializuje především na:

  • Interní analýzy firem
  • Manažerské poradenství
  • Zvyšování efektivnosti firemních procesů
  • Interim management
  • Projektové řízení
  • Krizové řízení

Prošel si mnoha projekty přes výkonné manažerské pozice ve finančním nebo výrobním sektoru až po finančního ředitele IT firmy nebo compliance managera firmy podnikající v rámci licence a dohledu ČNB.

Při své práci využívá jak své technické vzdělání a cítění, tak nabyté zkušenosti v oblasti řízení firem. Dokáže rychle zmapovat prostředí firmy a navrhnout systematické a potřebné kroky ke zvýšení efektivity firemních procesů a tok jak s ohledem na lidi, tak i ekonomické výsledky.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Chci si sjednat schůzku