jsme JIP pro firmy

Dáme vaší firmě pevný řád a jasný směr

Jsme Jednotka Intenzivní Péče pro firmy (zkráceně JIP pro firmy). Sdružujeme profesionály z různých oborů v oblasti obchodu a podnikání. Každý člen JIP týmu je výrazná osobnost s řadou zkušeností. Naše know-how vychází z mnohaleté praxe, neustálého vzdělávání a charakterových rysů každého z nás. S našimi klienty pracujeme na jejich podnikání tak, jako by bylo naše vlastní, právě proto se na nás mohou naši klienti spolehnout.

Za svou činnost a rozhodování neseme plnou zodpovědnost, a díky tomu můžeme jako jediní na trhu poskytnout všem klientům GARANCI RISK FREE.  V praxi to znamená, že si předem určujeme jasné a měřitelné cíle – pokud jich nedosáhneme nebo s jejich plněním nejste spokojeni, tak nám NIC NEPLATÍTE!

Klademe důraz na charakter a etiku. Mezi naše základní hodnoty patří poctivost, pracovitost, píle, praxe a věcné znalosti. Díky tomu vám můžeme být spolehlivým partnerem ve vašem podnikání.


Naše hodnoty

charakter

etika a poctivost

praxe

věcné znalosti

pracovitost

100% nasazení a píle

Bezpečí

důvěra, právní ochrana

Náš tým

Jiří Jemelka

ING. BC. JIŘÍ JEMELKA, MBA

CEO
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA

Zakladatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., který se z pozice obchodníka ve vzdělávací společnosti postupně vypracoval až na samostatného firemního konzultanta a lektora. Postupně se díky mnoha projektům naučil i další dovednosti nezbytné k interim managementu firmy či k dočasnému krizovému řízení podniku.

Vzhledem k výsledkům a referencím se jeho činnost postupně rozšířila na mnoho dalších oblastí, jako jsou tréninky manažerských a obchodních dovedností, personální audit, strategické řízení firmy apod. Logickým vyústěním tohoto procesu bylo založení společnosti J.I.P. Jiří aktuálně pracuje jako výkonný ředitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., předseda představenstva společnosti FRIGOMONT a.s. a ředitel společnosti OK DESIGN s.r.o.

Zároveň působí jako exekutivní poradce v několika českých firmách, odborník na řízení firem, prodej a leadership, expert na koučování a formování podnikatelů, manažerů a obchodníků, řečník na odborných konferencích zaměřených na podnikatelské problémy a výzvy. Má neobyčejnou schopnost pracovat na více často velmi komplikovaných projektech, využívá synergii týmové práce, je nepoučitelný v otázce důvěry lidem, neboť je přesvědčen, že pouze s lidmi (schopnými, na správných místech, motivovanými a dobře vedenými) dokážou firmy nejen přežít, ale především dlouhodobě prosperovat.

Silná orientace na lidi i na výsledky, stejně jako zejména obchodní, ekonomické a obecně podnikatelské cítění z něj dělá lídra, který ví, co chce a v mnoha případech svých cílů úspěšně dosahuje. Dokáže lidi vést a inspirovat k tomu, aby měli chuť růst a zlepšovat se. Velmi silnou stránkou je také jeho stálá ochota se stále učit a zlepšovat, čímž jde ostatním lidem příkladem (někdy tím jde i na nervy).

"Mnozí lidé dnes věří, že měřítkem úspěchu člověka je velikost jeho auta, domu či bankovního účtu. Jiří naopak sleduje hodnoty, jako jsou víra, rodina a přátelství. To, že se stal manželem a tátou, považuje za své nejlepší události života, protože ho to donutilo stát se lepším člověkem, lepším, než byl dříve. Chce-li být člověk dobrý manžel a dobrý otec, musí neustále růst a vnitřně sílit. Být dobrý otec a dobrý manžel přináší požehnání nejen rodině, ale i člověku samotnému."

ARNOŠT ČÁP

Řed. pob. Praha, konzultant

VÍCE INFORMACÍ

Arnošt Čáp

Zkušený manažer s více jak 15letou manažerskou praxí a dalšími 10 lety praxe na pozici obchodníka či pracovníka provozu. V minulosti působil také jako obchodní ředitel a člen dozorčí rady přední české společnosti působící v automobilovém průmyslu. Jeho dlouholetá praxe a orientace v automobilovém průmyslu spolu se zkušenostmi s restrukturalizací a krizovým řízením z něj činí klíčového člověka J.I.P. pro firmy s.r.o, díky čemuž se velmi brzy stal ředitelem pobočky v Praze.

Arnošt se specializuje především na:

  • interní analýzu firem s cílem zvýšení produktivity a tržeb
  • řízení obchodních týmů
  • mystery shopping
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • vedení lidí a jejich motivaci
  • koučink obchodních zástupců

Jeho pragmatické myšlení, silné organizační schopnosti, odolnost vůči stresu spolu se smyslem pro pořádek, důsledností a zdravým selským rozumem mu umožňují pracovat na řadě projektů včetně interim managementu a externího řízení obchodních týmů v několika firmách.

Má silné technické „cítění“. Arnošt dokáže zároveň velmi citlivě vnímat rovnováhu mezi orientací na lidi a na výsledky. Díky tomu vede firmy a týmy klientů k maximální produktivitě. Mezi jeho koníčky patří sport, kynologie, cestování, automobilismus a filmy.

Jan Martínek

Jan Martínek, MBA

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Jan Martínek, MBA

Honza je manažer s více než 20 letou praxí v oblasti médií, výrobní sféry a online marketingu. Díky zkušenostem z pozic obchodního a marketingového ředitele a také ředitele divize s více než 270 zaměstnanci se velmi dobře orientuje nejen v oblasti analýzy trhu a uvádění nových produktů na trh, ale také v procesním a projektovém řízení.

Honza se specializuje na:

  • strategické řízení firem
  • procesní a personální audity
  • řízení obchodních týmů
  • digitální marketing
  • manažerské poradenství
  • vedení a motivace týmů
  • koučink a mentoring středního managementu

Mezi jeho koníčky patří horské maratony, společné chvíle strávené s dětmi a cestování.

Honza může dále nabídnout zkušenosti s akvizicemi a následným začleněním do struktury mateřské společnosti, s restrukturalizací nebo také s krizovým managementem.

Ing. Miloš Kříž, MBA

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Miloš Kříž, MBA

Miloš je zkušeným manažerem s desítkami let praxe. Začínal se soukromým podnikáním, ale posledních 18 let se věnuje krizovému řízení firem a restrukturalizacím. Rovněž i rozvoj firem, M&A a následné začlenění do firemních struktur je Milošovou silnou stránkou. Působil na pozicích CFO, CEO, jednatel a předseda představenstva ve výrobních a obchodních firmách. Je velkým fandou zavádění Průmyslu 4.0 do firem.

Miloš se specializuje především na:

  • krizové řízení
  • restrukturalizace
  • rozvojové aktivity firem
  • vedení lidí a jejich motivace
  • proces M&A

Hovoří plynně anglicky a jeho silnou stránkou je rychlá orientace ve firmě a určení směru i firemní strategie. Miloše zdobí rovněž pokora a víra, stejně jako skautské zásady. Oblíbil si pěší putování, jezdí na kole, běžkách a rád je doma s rodinou.

David Kratochvíl

Jozef Dráb

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Jozef Dráb

Jozef je manažerem s dlouholetou praxí v úspěšné obchodní IT firmě. V počátcích kariéry pracoval jako IT expert, implementátor procesů a metodik vývoje a přípravy výroby ve strojírenských a leteckých firmách. Posledních devět let pracoval na manažerských pozicích. Jsou mu blízké moderní metody vedení Ricarda Semlera. Hovoří plynně anglicky.

Jozef se specializuje především na:

  • interim management
  • vedení lidí a jejich motivace
  • krizové řízení
  • manažerské poradenství
  • nastavení procesů
  • Po práci tráví čas s rodinou, Biblí, kytarou nebo ve vzduchu. Je příznivcem výroku W. Churchilla: „No sports.“

Ing. Jan Kodytek

Ing. Jan Kodytek

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Jan Kodytek

Jan je zkušeným manažerem s více jak 20-ti letou praxí s řadou významných manažerských úspěchů. V minulosti působil na pozicích prodejního manažera,obchodního ředitele a výkonného ředitele významné exportní výrobní firmy, kde získal zkušenosti s tuzemským i mezinárodním obchodem, s exekutivním řízením, s motivací a vedením týmů nebo realizacemi strategických investic pro rozvoj společností. Je otevřený, přímý a výkonný člověk, který rád zdolává nové výzvy.

Jan se specializuje na:

  • exekutivní řízení firem
  • analýzy řídících procesů
  • řízení a motivace pracovních týmů
  • školení obchodních dovedností a taktik
  • manažerské poradenství
  • budování firemní kultury a vztahů
  • plánování a tvorby strategií

Mezi jeho koníčky patří kromě rodiny a domácích zvířat také sport, hlavně tenis, fotbal, lyžování a vodní sporty. Rád cestuje po celém světě za poznáním i relaxem, rád objevuje světovou kuchyni a nové lidi. Jeho silnou stránkou je citlivý přístup k lidem a jejich rozdílné kultuře, budování vztahů. Je fanouškem filmové tvorby v žánru sci-fi a také hudby jak moderní tak vážné. Začal se věnovat i pěstování bonsají.

Bc. Jiří Škutík

Bc. Jiří Škutík

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Bc. Jiří Škutík

Jirka je zkušený manažer s více než 20ti letou praxí v oblasti retailu a velkoobchodu. Během kariéry načerpal zkušenosti s řízením a sestavováním týmů, kdy vedl společnosti s více než 350 zaměstnanci. Má zkušenosti s prací v oblasti prodeje, obchodního týmu i řízení distribuce. Při plnění úkolů je vysoce motivovaný, velmi pozitivní a orientovaný na dosahování cílů. Jeho silné stránky jsou komunikační, organizační a prezentační dovednosti. Ve své práci preferuje práci s lidmi a jejich rozvoj.

Specializuje se především na:

  • Leadership
  • Interim management
  • Tvorba, vedení a motivace týmů
  • Strategické řízení firem
  • Implementaci změn
  • Vedení a rozvoj obchodních týmů
  • Optimalizace nákladů

Mezi jeho koníčky patří sport (běh, kolo, plavání), cestování a rodina. Ve volném čase se věnuje jazykům (angličtina, ruština) a dalšímu manažerskému sebevzdělávání.

Ing. Dušan Grmolec

Ing. Dušan Grmolec

konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Dušan Grmolec

Dušan je materiálový inženýr a manažer s více jak dvaceti lety praxe. Svou kariéru začínal jako projekt manažer stavby významného Evropského výrobního závodu. Přes vedení menších výrobních závodů v oboru stavebních hmot až po řízení korporátních skupin v oblasti chemického průmyslu, nabyl zkušeností v pozicích vedoucího, výrobního ředitele i CEO. Zvládání krizových situací nejenom v oblasti výroby je Dušanovou silnou stránkou. Působil na pozicích CEO, jednatel, člen představenstva a předseda představenstva ve výrobních firmách. Je zastáncem řádu a selského rozumu.

Dušan se specializuje především na:

  • optimalizaci výrobních procesů
  • zavádění principů štíhlé výroby
  • krizový managment
  • restrukturalizace
  • automatizaci a robotizaci
  • vedení lidí a jejich motivace
  • férovost ve všech úrovních řízení a organizace

Hovoří plynně anglicky a rusky. Jeho silnou stránkou je zvládnutí technologických procesů společností, rychlá orientace v korporátním prostředí, stanovení firemní vize, strategie a příprava reálných plánů. Dušan je zastáncem základních morálních hodnot, jako je pokora, solidarita, pomoc a víra. Je velmi proevropsky orientován a veškerý volný čas tráví se svými dětmi při cestování, florbale a kultuře.

Jiří Heřman

JIŘÍ HEŘMAN

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Jiří Heřman

Jiří je zkušeným obchodníkem a manažerem s více jak 20-ti letou praxí. Během let se vypracoval z obchodníka na manažera velké české společnosti, kde nepřímo vedl více než 100 podřízených. Měl zodpovědnost za výsledky obchodníků telesales, obchodní sítě i VIP klientely na Moravě.

Specializuje se především na:

  • nastavení a dodržování procesů
  • optimalizaci nákladů
  • krizové řízení
  • manažerské poradenství
  • řízení a rozvoj obchodních týmů
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • vedení lidí
  • interim management

Čas mimo práci tráví s rodinou, přáteli a rekreačním sportováním, případně s knihou. Aktuálně jsou jeho velkým koníčkem výlety na motorce.

Ing. Martin Bednárik

Ing. Martin Bednárik

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Martin Bednárik

Zkušený manažer s více jak 20-ti letou manažerskou praxí z různých oborů i velikosti firem včetně oborů rychloobrátkových či výroby. Jeho praxe od provozního managementu přes obchod až po vrcholový management s řízením více než 650 zaměstnanců mu dala velký manažerský rozhled. Svoje zkušenosti navíc propojuje se znalostí IT a velkým citem pro vyváženost lidských zdrojů a výsledků. Má dlouholeté dovednosti ze zavádění procesů, reorganizací firem i krizovým řízením.

Martin se specializuje především na:

  • analýzu a nastavení klíčových procesů
  • personální audit
  • řízení, motivace a kontrola lidských zdrojů
  • rozvoj obchodních a prezentačních dovedností
  • produktivitu výroby
  • obchod B2B i B2C
  • moderní marketing
  • projektové řízení

Jeho charisma a klidná síla mu pomáhá získávat podporu zevnitř a společně s nasloucháním tak dovede rychle odhalit jádro problému. Mezi jeho koníčky patří kromě rodiny stolní tenis, který sám soutěžně hraje a také se věnuje rozvoji dětí a mládeže. Je otevřený a přímý, velmi se zajímá o trend v oblasti HR.

Mgr. Jakub Komárek, MBA

Konzultant

VÍCE INFORMACÍ

Jiří Karásek

Ing. Jiří Karásek

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Jiří Karásek

Jiří pracoval jako správce konkurzní podstaty. Pět let pracoval jako RISK MANAGER v bance a schvaloval úvěry pro korporátní klientelu. Následně pracoval jako FINAČNÍ ŘEDITEL ve výrobních společnostech.

Jiří se specializuje především na:

  • finanční analýzu
  • finanční řízení podniku
  • restrukturalizaci firem
  • krizový management

Jeho koníčkem je sport, zejména basketbal, tenis, lyžování a pak také vaření a meditace.

Jaroslav Tobola

Ing. Jaroslav Tobola

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Jaroslav Tobola

Jaroslav je zkušeným manažerem s více jak 20letou praxí v oblasti strojírenství, včetně automotive a leteckého průmyslu. V rámci své praxe byl zodpovědný za řízení firem z pozice CEO, výkonného ředitele, provozního ředitele či statutárního orgánu.

Jaroslav se specializuje především na:

  • strategické řízení firem
  • řízení obchodních týmů
  • vedení a motivaci týmů
  • manažerské poradenství
  • interim management
  • krizové řízení

Hovoří plynně anglicky a rusky. Jeho silnými stránkami je orientace na výsledek, schopnost týmové spolupráce, zaměření na zvyšování výkonnosti firem a strategické myšlení. Má zkušenosti s řízením týmů a společností nejen v České republice, ale také v zahraničí.

Ing. Pavel Richter

Ing. Pavel Richter

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Pavel Richter

Pavel je zkušeným manažerem s více jak 20-ti letou praxí s řadou významných obchodních úspěchů. V minulosti působil na pozicích obchodního ředitele a divizního ředitele v obchodních společnostech, kde získal zkušenosti se strategickým řízením, motivací týmu nebo, hledáním příležitostí k rozvoji společnosti.

Pavel se specializuje na:

  • strategické řízení firem
  • procesní a personální audity
  • řízení obchodních týmů
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • manažerské poradenství
  • vedení a motivace týmů
  • firemní procesy

Mezi jeho koníčky patří sport, hlavně lyžování a golf. Dvacet let se aktivně věnuje trenérské činnosti v kolové, kde se svými svěřenci získal řadu mistrovských titulů jak v žákovské, juniorské, tak i mužské kategorii, a to na republikové i evropské úrovni. Rád cestuje a poznává exotické země s rozdílnou kulturou a etniky. K takovýmto dlouhým cestám si přibere dobrou detektivku.

Ing. Panajotis Margaritopulos, MBA

Ing. Panajotis Margaritopulos, MBA

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Panajotis Margaritopulos, MBA

Joti je zkušeným manažerem s více jak 30 letou praxí v oblasti výroby a obchodu. Profesní zkušenosti nabýval v zahraničí v nadnárodní společnosti i v tuzemsku u renomovaných firem. V rámci své praxe byl zodpovědný za řízení firem z pozice vrcholového managmentu či statuárního orgánu.

Joti se specializuje na:

  • strategické řízení firem
  • vedení a motivaci týmů
  • manažerské poradenství
  • krizové řízení
  • implementace SMJ
  • procesní optimalizace
  • strategie win/win

Tomáš Přibyl

Tomáš Přibyl

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Tomáš Přibyl

Tomáš je manažer s více než 20 letou praxí v oblasti obchodu, velkoobchodu a online marketingu. V minulosti pracoval na manažerských pozicích významných zahraničních společností ale i velké české společnosti, kde byl zodpovědný za obchodní výsledky více než 100 podřízených. V poslední době působil jako výkonný ředitel společnosti, která je jedním z lídrů ve svém oboru. Jeho nejsilnější stránkou je analytické myšlení, konstruktivní a přátelský přístup.

Tomáš se specializuje na:

  • řízení a rozvoj obchodních týmů
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • online marketing
  • nastavení a dodržování procesů
  • optimalizaci nákladů
  • interim management
  • manažerské poradenství
  • vedení lidí

Mezi jeho koníčky patří především rodina a sport.

Josef Svoboda

Josef Svoboda

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Josef Svoboda

Josef se přes 20 let pohyboval v korporátním prostředí, většinou v servisních organizacích, na pozicích CEO, předseda představenstva, jednatel, ve kterých úspěšně implementoval strategie se zaměřením na růst společnosti, zvyšování podílu na trhu a nastavení interních procesů. Své zkušenosti dále rozvinul při absolvování semináře v mezinárodní škole Insead.

Specializuje se především na:

  • budování a rozvoj společnosti
  • P & L management / příprava rozpočtů
  • sestavování krátkodobých i dlouhodobých strategických obchodních plánů
  • provozní a obchodní management se zaměřením na efektivitu nastavených procesů
  • Kaizen management – neustálé zlepšování procesů
  • změna řízení společnosti

Mezi jeho hobby patří zejména sport - horské kolo a lyžování. Pro relaxaci a odreagování Josef hraje golf. Dalším jeho velkým koníčkem je cestování.

Richard Orsech

Richard Orsech

Konzultant
VÍCE INFORMACÍ

Richard Orsech

Richard je zkušený manažer s více jak 20-ti letou manažerskou praxí z různých oborů i velikosti firem, převážně však v oblasti strojírenské výroby. Jeho praxe prošla od provozního až po vrcholový management. Působil též na pozicích výkonného ředitele, jednatele a místopředsedy představenstva.

Richard se specializuje především na:

  • interim management
  • vedení lidí a jejich motivace
  • krizové řízení
  • restrukturalizace
  • optimalizace výrobních procesů

Mezi jeho koníčky patří kromě rodiny také sport, v zimě lyžování a hokej, v létě kolo a vodní sporty. Rád cestuje po celém světě za poznáním i relaxem.

Kateřina Prausová

Kateřina Prausová

Key account manager
VÍCE INFORMACÍ

Kateřina Prausová

Kateřina má dlouhodobou praxi na manažerských pozicích a bohaté zkušenostmi v obchodní oblasti, nákupu a optimalizaci chodu společnosti. V posledních několika letech působila v úzkém vedení korporátní společnosti v čele ekonomického oddělení.

Po ukončení prvního stupně vysokoškolského vzdělání na Fakultě managementu VŠE se rozhodla pokračovat v navazujícím studiu. Má nejen praktické zkušenosti, ale i získané znalosti v oblasti lidských zdrojů, managementu, marketingu a dalších podnikových disciplínách.

Se společností J.I.P měla dobrou zkušenost z pohledu klienta a nyní zde působí na pozici Key Account Manager.

Za důležité považuje dobré vztahy a etické chování nejen v profesním, ale i osobním životě. Mezi její zájmy patří rodina, bylinkářství, florbal a další dostupné letní a zimní sporty.

Michal Porubský

Michal Porubský

Key Account Manager
VÍCE INFORMACÍ

Michal Porubský

Po ukončení studia na SPŠ ve Zlíně šel Michal studovat do Brna na Fakultu Stavební VUT, kde si zvolil po dvou letech obor management ve stavebnictví, protože management jej přitahoval více než samotné projekty a stavebnictví. V daném oboru prošel několik zajímavých předmětů, např. oceňování staveb, rozpočtování nebo ekonomická efektivnost ve stavebnictví. Na toto (a podobné téma) udělal jak bakalářskou, tak diplomovou práci. Během studií chodil také na brigády do stavebních firem zabývajících se sportovními stavbami, revitalizací staveb i pozemními stavbami.

Po škole nastoupil do malé rodinné stavební firmy, kde působil necelé dva roky. V této firmě bylo jeho náplní práce celé spektrum činností od manuální práce na stavbách přes nákup materiálu až po tvorbu cenových nabídek a občas i vedení a řízení staveb. Vzhledem k jeho podnikatelskému myšlení a přístupu se záhy dostal až do společnosti J.I.P. pro firmy, kde působí na pozici Key Account Manager, resp. obchodník.

Jako firemní konzultant, interim nebo krizový manažer dokáže porozumět systému a stylu práce klientů. Jeho nejsilnější stránkou je stálý focus na zvyšování výkonu klientovy firmy. Díky svým obchodním zkušenostem dokáže vyhledávat nové obchodní příležitosti a motivovat odpovědné zaměstnance k aktivní práci s firemními zákazníky. Ve firmách asistuje při zavádění potřebných změn a dbá na jejich dodržování.

Od svých 18 let je s přítelkyní Dominikou, se kterou tráví spoustu volného času. Má rád zimu i léto a s tím spojené koníčky: sport (fotbal, tenis, volejbal, ping-pong, snowboard nebo hokej), příroda, myslivost, cestování (hory, moře), motorismus, podnikání.

Mgr. Martin Čerbák

Mgr. Martin Čerbák

Key Account Manager
VÍCE INFORMACÍ

Mgr. Martin Čerbák

Vystudoval klasickou filologii a speciální pedagogiku. Učil v dětské nemocnici a poté působil několik let na pedagogické fakultě jako vysokoškolský učitel.

Má však především zkušenosti s vybudováním firmy od píky a v obchodní činnosti v pozici ASM. Sedmnáct let řídil vlastní středně velkou společnost a mnozí obchodní partneři se stali i jeho přáteli v osobním životě. Rozumí především problematice rychloobrátkového zboží (FMCG) a to z pozice dodavatele i obchodníka. Má rozsáhlé znalosti v oblasti logistiky a distribuce. Věnoval se také ve velké míře marketingu a řízení lidských zdrojů.

Uvědomuje si, že není na světě sám a že kolem něj žijí zdravotně znevýhodnění lidé a asi proto se profesně „připletl“ i k vzdělávání mentálně postižených dětí a k zaměstnávání mladých dospělých s PAS – poruchou autistického spektra.

K jeho zálibám patří cyklistika, literatura, lyže všeho druhu a středověká sakrální architektura. Ale Martinův raison d'être je jeho rodina.

Martin je schopen přijmout zdravou míru rizika a s plnou odpovědností se správně rozhodnout i v časové tísni.

Mgr. Petr Týfa

Mgr. Petr Týfa

Key Account Manager
VÍCE INFORMACÍ

Mgr. Petr Týfa

Má 20letou praxi v obchodě a v řízení týmů.

Převážně pracoval v bankovnictví a pojišťovnictví, ale i jako obchodní ředitel strojírenské firmy.

V posledním období pracoval jako regionální ředitel externích finančních poradců největší finanční skupiny v ČR.

Záliby a zájmy: rodina, příroda, hudba (aktivně), turistika, vodáctví a cyklistika, historie.

Ing. Simona Vlastníková

Ing. Simona Vlastníková

Key Account Manager
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Simona Vlastníková

Simona vystudovala VŠE v Praze a 15 let pracovala v korporátním bankovnictví na obchodních a vedoucích pozicích. Poté působila v telekomunikační oblasti opět v obchodní pozici jako člen týmu pro mezinárodní korporátní klientelu. V praxi se setkala s mnoha firmami různých velikostí a oborů a získala přehled o zásadních otázkách jejich fungování.

V roce 2013 opustila korporátní prostředí a začala se věnovat zcela jiné oblasti a to zdraví a kráse. Vybudovala dva úspěšné kadeřnické salony v Praze, které vede dodnes.

V J.I.P. působí Simona na pozici key account managera.

Mezi její hlavní záliby patří cestování spojené se sportem, především golfem a lyžováním.

Ing. Martin Čekal, MBA

Ing. Martin Čekal, MBA

Key Account Manager
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Martin Čekal, MBA

Manažer a lídr s více jak 20 lety zkušeností z provozu a obchodu v mezinárodním prostředí strojírenských firem. Prošel celým hodnototvorným procesem - od inženýringu přes výrobu až po logistiku, ani nákup a prodej neminul. Ať dělal cokoliv, vždy usiloval o optimalizaci procesů ať již ve výrobě nebo v technické administrativě s cílem zvýšení efektivity a průchodnosti zakázek firmou. Martin je schopen se rychle zorientovat a navrhnout řešení případně podílet se na jeho implementaci. Kromě technické stránky problému se zaměřuje i na lidský rozměr změny a cílů dosahuje prostřednictvím sjednocení členů týmu ke společné misi.

Středem zájmů Martina je rodina. Věnuje se také zahradě, ve volném čase golfu a v zimě lyžím. Rád cestuje.

Ing. Vítězslav Oram

Ing. Vítězslav Oram

Key Account Manager
VÍCE INFORMACÍ

Ing. Vítězslav Oram

Studoval VŠCHT Praha, obor kvasná chemie a bioinženýrství se specializací na kvasné procesy. 5 let pracoval ve výzkumu v oboru (Biocel Paskov, kvasnice), ale pak se již vrhnul na obchod a marketing u nadnárodních i českých firem.

Vyzkoušel si pozici marketing brand managera v Praze, poté vedl obchodní tým u svého bývalého zákazníka v oblasti FMCG. Jako obchodní manager v ČR/SR se soustředil na speciální chemii a nejdéle pracoval pro firmy Abbott a Johnson&Johnson v oblasti humánní lékařské diagnostiky.

Vítězslav je otevřený člověk s empatií, je orientovaný na mezilidské vztahy, díky svým obchodním zkušenostem dokáže vyhledávat nové obchodní příležitosti a motivovat zaměstnance k osobnímu rozvoji pro růst k úspěchu. Ve firmách rád asistuje při zavádění potřebných změn se zaměřením na lidské zdroje.

Žije ve druhém manželství, má 4 děti, postavil dva domy a zasadil mnoho stromů. Rád cestuje a poznává nové země i lidi.

Pavlína Langerová

BC. PAVLÍNA LANGEROVÁ

osobní koučink, lektorka
VÍCE INFORMACÍ

Bc. Pavlína Langerová

Pavlína působila na několika manažerských a obchodních funkcích. Své dlouholeté zkušenosti v lektorské činnosti uplatňuje v organizování kurzů pro rozvoj lidského potenciálu a poradenství. Má také bohaté zkušenosti v marketingu a výstavnictví. Pavlína také externě přednáší na několika vysokých školách.

Specializuje se především na:

  • marketing a marketingové poradenství
  • osobnostní a týmový koučink
  • výstavnictví
  • poradenství v oblasti obchodu a marketingu
  • business etika
  • vedení obchodních týmů
  • prodejní a prezentační dovednosti
  • time management
  • leadership
  • nastavení a vedení hodnoticích pohovorů
  • rétorika
  • stress management
  • work life balance
  • řešení konfliktů

Jako specialistka v oboru trh a obchod dokáže předávat nejen obecné poznatky, ale především je převést do konkrétního prostředí dané firmy. V rámci vzdělávacích projektů tvoří spolu s účastníky plány, které jsou poté využity v praxi. Marketing a PR vystudovala na Vysoké škole mezinárodních a veřejných vztahů v Praze.

Je držitelkou certifikátu Externí mezinárodní kouč. Mezi její koníčky patří cestování, příroda a aktivní jeskynní potápění, které ji učí pokoře a respektu.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Chci si sjednat schůzku