Konkurence

Proč tolik firem řeší konkurenci? V čem jim to přesně pomůže? Často na to mají vyhrazeného člověka nebo dokonce celý tým. Dle mého je to zbytečné plýtvání lidskými zdroji. V centru zájmu by mělo vždy být následování firemní vize, nikoliv nahodilé bojůvky s konkurencí. Vezměte si to třeba na příkladu mojí firmy. 👇


Kdo je naše konkurence? Která firma v Česku řídí čtyři desítky firem? Je tu pár malých firmiček a armáda živnostníků. Měl bych každého z nich sledovat a řešit, zda jsem kvůli němu nepřišel o zakázku nebo jestli třeba není levnější?

Mým cílem je etablovat moji firmu jako jasného lídra na trhu. Chci mít pod sebou 1000 interimů a zkonsolidovat ten extrémně roztříštěný trh. Máme v plánu být McDonaldem v interim managementu: poskytovat kvalitativně identickou službu kdekoliv v Česku a na Slovensku. Zákazník musí jasně vědět, co dostane, a musí mít jistotu, že tomu tak skutečně bude. 👍

Poradenské firmy konkurencí nejsou.  Podnikové poradenství ve většině případů vůbec nefunguje, sami jsme mu dali sbohem již v roce 2016. Změnový interim management přináší velmi rychlé, a hlavně udržitelné výsledky. Proto se soustředím čistě na tento jeden směr a konkurence mě nechává absolutně klidným.

Mým hlavním cílem je totiž spokojený zákazník. ✅