Webinář: Jak z dobré firmy udělat skvělou

Webinář: Jak z dobré firmy udělat skvělou

Co týden, to nějaká nová, „revoluční“ managementová teorie, která slibuje, že promění vaši dobrou firmu v něco mimořádného. Jenže největší problém dnešních firem nebo manažerů není v tom, že by se nedovedli přizpůsobit dynamické době. Naopak. Sledují trendy, aplikují je, ale zapomínají na jednu důležitou věc.

„Vybudovat si reputaci trvá dvacet let, zničit ji lze za pět minut.“

Warren Buffet


Zkuste si položit otázku: Co mají společného firmy, kterým se daří deset, patnáct, dvacet let? Jaký je rozdíl mezi společnostmi, které se z dobrých staly skvělými, a těmi, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila? Na jaké činnosti a aktivity se soustředí zakladatelé takových úspěšných firem?

Může se dobrá firma stát skvělou – a pokud ano, jak?

Rozhodně se nestačí jen soustředit na naplňování podnikatelského záměru. Firmu dělají lidé, vize, hodnoty a smysluplné cíle. To pro vás znamená jediné – bez dobrého leadera se prostě neobejdete. O tom se ostatně Jiří Jemelka přesvědčil v mnoha firmách. Majitelé musí mít chuť a elán se rvát s tím, co přichází. Mít nápady, impulzy a pracovat NA firmě, nikoli V NÍ.

Dobrá zpráva je, že se většina z těchto vlastností se dá naučit.

Tak se přestaňte ptát a začněte jednat


Poučte se z chyb ostatních a objevte osvědčené strategie, které můžete ihned aplikovat ve vaší společnosti

Co vás za 60 + 30 minut diskuse čeká? Probereme:

  • jaké si po cestě k úspěšné firmě stanovit cíle,
  • prozkoumáme faktory, které ženou firmy kupředu,
  • zaměříme se na to, jak rozvíjet zvídavost, neochvějnost, odhodlání a pokoru.
  • Jak neztratit směr v chaotických obdobích a najít oblasti, ve kterých může vaše firma excelovat.
  • Jak rozpoznat správné lidi a dosadit je na správná místa.
  • A proč je důležité opírat se o pevná data a fakta místo nejistých předpokladů.

S kým?

Jiří Jemelka
Jiří je majitel firmy JPF zaměřené na exekutivní interim management. Jednoduše řečeno, firmy, které jsou v potížích, staví zpátky na nohy, a ty, které šlapou, rozvíjí k lepším výsledkům.

  • V současnosti jeho lidé řídí úctyhodných 80 firem.
  • Jejich úspěšnost je přes 80 %.
  • Za 15 let působení za sebou mají více než 500 spokojených zákazníků.

Sám o sobě říká, že se orientuje jak na lidi, tak na výsledky. Dokáže ostatní velmi dobře vést a inspirovat ke zlepšení. Je nezmarem při hledání nových a nových řešení, čímž občas umí lézt i na nervy. 🙂

 

Jana Šrotířová
Jana je zakladatelka marketingové agentury Malá marketingová. Má více než 12 let praxe a zkušenosti z desítek firem napříč nejrůznějšími obory.


Získejte praktické rady, jak z dobré firmy udělat skvělou